Aviko is opgericht door 32 aardappeltelers in1962, is Aviko uitgegroeid tot een wereldspeler. Sinds 2002 is Aviko onderdeel van Royal Cosun Cosun – The Plant Positive Way een moderne, toekomstgerichte coöperatie met zo’n 8.400 telers. Als Europa’s grootste producent van aardappelproducten en één van de top vijf wereldmarktleiders, verbindt Aviko mensen, culturen en smaken door het brengen van joy aan tafels over de gehele wereld. Aviko verwerkt ruim 2 miljoen ton aardappelen per jaar, verspreid over 12 productielocaties in Nederland, België, Duitsland, Zweden, Polen en China. Met een portfolio van ruim 100 onderscheidende aardappelproducten, is Aviko actief in meer dan 110 landen. De 2.500 collega’s van Aviko worden gedreven door het grote potentieel van de producten en de impact die zij hebben op kwaliteit, service, innovatie en duurzaamheid in onze keten: ‘van teler tot aan tafel’

Functie

Word een pionier in de digitale revolutie als Online Marketeer bij Aviko’s dynamische Foodservice Nederland team! Jouw rol is cruciaal in het vormgeven van de overgang naar een digitale benadering in de out-of-home markt.

Wat ga je doen?

  • Je bedenkt en voert conversie gedreven campagnes uit gebaseerd op data & insights. Denk daarbij aan bijv. lead nurturing en conversie.
  • Je baseert je op een jaarplan met activaties en innovaties, inclusief budget en KPI’s.
  • Jouw focus is de professionele eindgebruikers in de out-of-home markt. Je bereikt hen via digital touchpoints en je bent in staat om omni channel mee te denken.
  • Je helpt om het plan strategisch, tactisch en operationeel vorm te geven met effectieve campagnes gebaseerd op data & insights, in samenwerking met het Global marketing team.
  • Je stemt de brand identity en tone of voice af. Je let daarbij op de juiste look & feel die typisch bij de markt en bij Aviko past.
  • Je bent verantwoordelijk voor de content strategie en content kalender. Voor de content creatie werk je samen met de digital agencies en ben jij het eerste aanspreekpunt.
  • Je focus ligt initieel op campaigning en socials, van opzet tot executie en evaluatie.

Functie-eisen

  • Je hebt een relevante Bachelor of Wo opleiding afgerond en minimaal 3 jaar relevante werkervaring in online marketing.
  • Je bent goed geïnformeerd over AI en de laatste ontwikkelingen en krijgt graag de ruimte om te testen en te pionieren, om zo steeds voor het maximale resultaat te gaan. Je bent resultaatgedreven.
  • Ondernemend ingesteld, niet bang om met nieuwe initiatieven te komen
  • Kennis van online- en content marketing strategieën.
  • Ervaring binnen de Out of Home markt heeft onze voorkeur.
  • Omdat je geregeld in overleg zit met onze collega’s uit Italië, Duitsland, Polen en Engeland is het belangrijk dat je de Engelse taal machtig bent.
  • Bewezen interesse in data en in SEO, SEA, Google Ads, online advertising, social media campaigns, Google Analytics and content management (systems).

Sollicitatie

Bij interesse in deze functie kun je contact opnemen met Suzanne Peters: 06-10580751/ 073-6426000 of suzanne@kdjobcompany.nl