Een carrière bij Xpro2 betekent kiezen voor een professionele werkomgeving, waar klanten centraal staan. Met alles wat je doet, ben jij je bewust van de impact voor onze klanten. We begeleiden organisaties in hun ontwikkeling naar een (high) performance omgeving, waarin de mens centraal staat. Daarbij bieden we complete leiderschap- en cultuur transformatie programma’s aan en geven we o.a. performance coaching, met als basis data inzichten in het leiderschap en het gedrag. Met een team van directe en indirecte (flex) collega’s, zijn we ons bewust van ons onderscheidend vermogen in de markt van leiderschap ontwikkeling. Of je nu op locatie werkt, thuis, of op onze locatie in Den Bosch: je bent onderdeel van het team.

Functie

Xpro2 zoekt een gedreven Project Assistent, die de linking pin wordt tussen onze consultants, assessoren en coaches. Met een breed scala aan verantwoordelijkheden ben je de ondersteunende schakel voor de interne organisatie, die vertrouwt op jouw snelheid, creativiteit en precisie. Je bent resultaat- en prestatiegericht en in staat om met behulp van jouw positief kritische blik en de juiste communicatie jouw doelen te bereiken.

Waar bestaat jouw rol uit?
Als Project Assistent zorg je voor de organisatorische, administratieve en logistieke ondersteuning bij onze programma’s, workshops, assessments, metingen en trajecten. Dit houdt o.a. het op orde maken van trainingsmateriaal, het voorbereiden van PowerPoint presentaties, het opmaken van evaluatie rapportages, het onderhouden van diverse applicaties (waaronder CRM en Projectmanagementapplicatie) en het verrichten van diverse office ondersteunende taken. Tevens denk je mee hoe we onze marketing inspanning kunnen verbeteren, met als doel het maximale uit onze website en social media te halen. Hierbij krijg je de ruimte voor je eigen innovatieve ideeën om onze te optimaliseren.

Functie-eisen

Je bent een pro actieve, gedreven teamplayer, die graag zelfstandig werkt in een team met veel vrijheid. Jouw prioriteit is het ontzorgen van je collega’ s in al hun werkzaamheden. Vooruitplannen, coördineren en prioriteren zijn je tweede natuur. Je bent een expert in kwaliteit en hebt oog voor elk detail. Je bent goed geïnformeerd over alles wat er reilt en speelt binnen de organisatie en bij je collega’s . Verder ben je positief kritisch, werk je accuraat en planmatig en vind je het belangrijk om ervoor te zorgen dat elk aspect van jouw werkzaamheden voldoet aan de hoogste standaarden.

Verder herken je jezelf in het volgende profiel

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau;
  • 24 – 40 uur per week beschikbaar;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift. Het is een enorme pré, wanneer je eveneens een uitstekende beheersing hebt van de Engelse en Duitse taal;
  • Flexibel ingesteld en je bent in staat om snel te schakelen tussen de diverse werkzaamheden;
  • Je beheerst een uitstekende kennis over MS Office en bent gewend met meerdere applicaties te werken;
  • Je werkt accuraat en bent gewend om met deadlines te werken;
  • Wanneer je beschikt over actuele social media kennis, geniet dit de voorkeur;
  • Van nature ben je nieuwsgierig, enthousiast en zorgzaam;
  • Je bent representatief en een hartelijke gastvrouw (net zoals alle collega’s).

Sollicitatie

Wanneer je geïnteresseerd bent in deze positie, neem dan contact op met Marco Dijkhuizen. Hij is bereikbaar op het nummer 06-53110287 of 073-6426000 of e-mail naar marco@kdjobcompany.nl